Baci

Just nu står Baci och petar med ena tassen i sin vattenskål... Hmm?
Hihi.
Hon har allt lite roliga saker för sig. Superskoj att se henne upptäcka alla nya saker i sitt nya hem! :)
Snäll och söt är hon. Och lite knasig. Så hon passar nog rätt bra här. ;)
So far so good. *ta i trä!*
Köpte en klösbräa till henne idag men hon har inte riiiktigt fattat vad det går ut på. Klösbrädan ser för övrigt ut som en mus (?!), men de verkar ha väldans skoj ihop i alla fall, hehe. ;) Tihi!
Hon sov bredvid mig en lång stund i morse. Så mysigt att ha en liten kattunge vid sin sida! Åhh... :))

Vet inte om jag pallar ta mig till skolan och öva idag... Har dessutom en del att göra här hemma. Vi får se. Just nu är jag i alla fall inte upplagd för några ljud... hehe... Lång och sjuuukt göttig kväll igår!!! Först fest hos Lotta och sedan var vi på Jeriko och Retro, wuhu! Very nice, very nice... Fatta underbara människor det finns här! :D

Nu är de någon här som vill bli klappad på magen..! ;)

hej hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback