:)

Tänkte vara duktig och sätta mig här och skriva en uppgift vi har till skolan... Men självklart har jag pappret med frågorna just i skolan. Grr. Jaja. Jag hinner, jag hinner.
Vore dock gött med ett register så jag kan organisera alla mina papper i min nyinköpta pärm... ;)

Har förresten nyss varit på skolan och övat i ett par timmar. Lugnt och skönt, men ändå fullt av musik. Underbart!!

Cellolektionen igår gick bra! Jag har spelat bättre, renare och med mer känsla, men för att vara första lektionen, med ny lärare... Då gick det bra. Och Johan verkade hur göttig som helst! (Dessutom gammal kompis med Larsa, kulkul! Och så känner han Max. Så klart... ;) ) Hård men med humor. Precis som jag gillar det. (Nu pratar jag cello och ingenting annat - det är du som läser annat i så fall... haha). :P Det blir nog bra det här.
När han berättade att han gått tre år på IE (där jag går) och sedan tre år på musiker, så insåg jag att det finns tusentals vägar att nå sina mål... Det kommer bli bra det här - one way or another... :)) Weeiiii!!!

Mor och far kommer om ett par timmar. Liksom Calle, som jobbar. Jag ska diska klart och dammsuga jag... :/ Hade ju kunnat gå och handla också... men jag hade ju tänkt låta min karl betala idag... hehehe... :P Very well. Göra lite nytta nu då ja.


Trött efter en intensiv första ordinarie vecka!
Nöjd över hur allt verkar bli!
Lugn efter Johans ord!
Glad över alla fina männsikor här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback