2006-09-08

Så var det ny dag och ny uppdatering av mitt liv...

Vaknade alldeles för tidigt även idag, men lyckades iaf somna om och känner mig nu ändå ganska så utvilad. *ta i trä* Mycket har hänt, från morgon till sen kväll,  de här senaste två veckorna. Redan två veckor sedan Nicoles 20årsdag och rödvinskvällen...
Då och då sticker det till inom mig och jag saknar Göteborg och vårt liv där. Men på det stora hela har vi det jättebra här - och det känns som om det kommer bli ett kanonår. (Ett år i taget, tack! ;) hehe).

Det blev ingen träning igår, utan jag och Rebecka umgicks och hade det suuuper! Falafel, prataprata, muffins och te, tv-serier och Chicago... mmm... Minst en gång i veckan ska vi ses! Hihi.
Calle ringde tusen gånger och sa att nu tar han en katt med sig. Hihi. Söt han var! Men jo, nu lutar det lite åt det... hihihi. Fördelarna fick övertaget någongång igårkväll... (Tycker nu bara synd om mor min som är allergisk... :((( Men det borde kanske inte vara det avgörande? Det finns ju faktiskt kattmedicin... och tar man den i tiiid... hehe... :P) Åhhh, fatta söta de är! Och "P-H" (som är en tjej och bara kallas P-H, hoho) är uunderbart go! :D

Idag borde jag rösta... Insett att jag måste förtidsrösta, då jag står skriven i Karlshamn på blanketten..!! :/
Men har jag bestämt mig då???
Jo.

På tal om mamma så kommer både hon och pappa ner hit imorgon och hälsar på. Åh, hoppas det blir massa mys!! :) Ska bjuda på middag och visa lägenheten och på söndag blir det IKEA och lite så... ;)
Imorgon SKA jag iaf till gymmet (idag med kanske) och så ska jag öva, öva... :) Calle ska jobba. Mamma och pappa kommer på kvällen...

Idag har jag min första cellolektion!!!
Men först "dirigent-gympa" (ensemble-ledning), kör och körledning...

Auf Wiedersehen, gott folk!
baci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback