...!!!...

Helt galet mycket jag skriver här nuförtiden! Helt galet lite jag skriver i min "vanliga" dagbok...
Bekväm? Hmm...
Jaja.
:)
Dock borde idag vara en sådan dag som jag skriver i min bok och inte här... Får nog göra det sen. Frukost nu. Och då är det helt klart lättare att skriva här.
Men åååhh! Jag har verkligen en dröm som återkommer. Mer eller mindre. Himmel och helvete på samma gång. Vaknar alltid i förvirring och frustration. ...!!!...
Sjukt jobbigt.
De säger att man ska berätta sina drömmar om man inte vill drömma om dem. Frågan är väl vad jag vill. Himmel och helvete, som sagt. Sjukt jobbigt, som sagt.
Dags att försöka luska ut nåt i nån av mina drömböcker?? Men åååhh!
Frustration.
Förvirring.
Frukost.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lätta dina tankar om de tynger dig hjärtat, man ska inte bära på onödiga saker - inte ens i tanke eller hjärta. Föreläsningen låter helt underbar, skulle vilja vara med.
Jag är i Stockholm just nu (tors - fred) och fick på lunchen syns på denna dator. Läste där din härliga blogg. Längtar tills vi syns på lördag. Hälsa och gratta Calle. Puss Mamma

2006-09-07 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback