What to expect?

Måndag morgon och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig.
MD-projekt, står det i kalendern.
Musikdramatiskt projekt.
I vanliga fall hade jag jublat, men nu känns det mer som om "Nej, jag som preciis började få lite efterlängtad rutin!!".
Jag hoppas det blir sjukt roligt, så att jag slipper tänka så. Då kommer hela veckan bli förstörd.
Åhh!
Jag vill ju bli bra, bättre, bäst! Och så kommer detta, följt av VFU-vecka och sedan självstudievecka. Sistnämnda känns dock riktigt gött. Då kan jag öva den tid jag vill och behöver, och fritt disponera min övriga tid. Wohoo!! :D
Fan, fan, fan!
Jaja... En dag i taget var det, Hydén. Mmm. Ska verkligen försöka.
Men, som sagt, jag har ingen aning om vad som väntar. Men jag lär återkomma med det hit. ;)

puh

Dags att packa skolväskan. :) puss!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Johhanna!
Proffsiga foton på Baci... ;)
Ska du ha VFU i Karlshamn, eller hur blir det med det? Om du är i Karlshamn så måste vi ta en fika någon dag!!!
Kram

Postat av: Annelie

Håller med föregående talare, om du blir i stan - hör av dig!! =))

2006-10-16 @ 20:15:56
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Nope girls, inte nästa vecka. Men vecka 6 och 7 blir det nog så. ;) puss på er

2006-10-16 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback