Update

Hade tänkt att göra nåt till mig och Calle att äta... men jag vet inte vad jag är sugen på!! Väntar helt enkelt tills han kommer hem, det borde vara närsomhelst.

Fick en "åh-fatta-jag-saknar-mina-überbrüdar"-stund alldeles nyss! Lucky me som verkar få allihopa på besök nästa helg!!! :D *längtalänga*

Idag har vi varit på en skola i Kävlinge. Det var riktigt kul. Slutade i värsta idol-hysteri, haha. Autografer så in i den..! Haha. :P
Att jobba på grundskola är dock inget jag skulle vilja göra på heltid. :/ Men nån gång sådär är det nog skoj. Hade ju det superkul med min lilla årskurs-3-kör för några år sedan... hihi. :) Ack nej, jag ska bli cellist/cellopedagog. One way or another...

Gahh! Katten är galen! Verkar tydligen tro att mina kostrumpor är nån skojig leksak som man ska hoppa på och nafsa på och dra iväg med... inte okej!! Ahh. *ger henne ett paketsnöre istället*
(Vad tusan gör hon av sina bollar?! Hon äälskar dem, men det tar inte en sekund innan de är puts väck!!)

Imorgon ska vi upp i ottan och åka till Helsingborg. Sista praktikdagen. Tackar vi för. Sedan är det bara en kort redovisning på fredag, och efter det bär det av till Ljungskile för min del! Återträff! Kuuul. ;)

Nej, hej för nu då.
Ha det fint, go'vänner!
Nu ska jag leka med min katt, så hon blir nöjd, glad och luuugn! :P

love // Garbo

Kommentarer
Postat av: Camila

autografer?

Postat av: Maria

Vilken idol var det ni träffade???? :) Och backpacker är riktigt skoj. Go Dvorak! Puss

2006-10-26 @ 10:05:38
Postat av: Johanna

Hehe. Vi var idolerna som skrev autografer, hahaha. Sjukt gött. :PP puss på er båda!!

2006-10-26 @ 20:19:10
URL: http://johannahyden.blogg.se
Postat av: Niclas

nemen tjo!
mitt tåg går 17:08 tror jag. vilket är ditt?
hajhaj

2006-10-26 @ 22:15:08
URL: http://basknas.blogg.se
Postat av: Sofia

hihi.. kul att vara idol:P välkommen till livet som kattägare..favvoleksakerna försvinner spårlöst! helt otroliga varelser.. saknar dig! pussis

2006-10-27 @ 18:05:08
URL: http://sofiajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback