"...som ett jättelångt sommarlov..."

Så var man hemma efter ett intensivt men roligt dygn. Mycket resande, men det var det värt! ;)

Igår var det alltså "återträff" på Ljungskile fhsk. Gamla och nya musikelever kalasade natten lång, snackade, skattade och åt pastasallad... hihi. SÅ kul att träffa er (igen)!! :D

Idag var vädret värdelöst och alla lagom sega och på väg någonstans, så redan vid lunch lämnade jag Ljungskile med Regina. Vi stannade nån timme i Göteborg - sprang i några affärer och fikade på Fröken Olssons. :) Och försökte klara oss undan regnet som öste ner... Snabbvisit blev det, men oj vad mersmak det gav! Ska dra med min karl dit snart, mysa gärnet och träffa gamla kompisar, tänkte jag! ;)

Kändes helt klart konstigt... Som ett jättelångt sommarlov. Och så skulle man till Malmö. Jag känner ju trots allt både Ljungskile och Göteborg bättre än vad jag känner denna stad... än. Konstigt. Konstigt att inte hoppa på buss nr. 17 och konstigt att inte gå upp till Västkustsgården rum # 20 för att komma hem...

Nu är det självstudievecka som gäller och jag är såå sugen på det! Tid att öva och göra precis vad man vill och känner för... och behöver. Mmm! :P

Så var det med det. Japp.
Pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jasså du var i gbg utan att höra av dig!? Illa de ju. Blir det party nästa lördag eller? Kommer ju bli fint. ha det. puss

Postat av: Johan

Japp jag ska göra mitt yttersta för att komma. Drar hem till karlshamn imorgon o stannar hela veckan. Du skulle ner tors - fre va? Ha det.

2006-10-29 @ 22:51:26
URL: http://chonky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback