s.i.g.h...

- Såhär dags är man helt slut, konstaterade Daniel idag när klockan var ganska så exakt fyra.
Helt rätt. Då kommer hunger och trötthet och man är inte direkt på topp... ändå är det oftast då man äntligen har ledig tid till övning! Hm. Lagom bra. Ibland - ganska ofta ändå *ta i trä* - räcker energin, men idag gav jag upp vid fem. Och då hade sista timmen inte direkt kvalificerat sig till spalten "effektiv övning".
Nåja.

För övrigt bjöd dagen på rytmik och MoS med Sixten. Sistnämnda är helt klart en av veckans höjdpunkter. :) Idag Beethoven, och Sixten var på topp. ;) Hihi. Högst fascinerande.
Sedan var det diverse rep och övningar fram till klockan fem, då jag tog mitt pick och pack och cyklade till Konserthuset. Lyckades hitta en cykelbana, wuhu! Finns det fler?? :P Hämtade biljetterna till Julkonserten (jag behåller dem här, om det inte är nån som vill ha sin innan?), cyklade hem och nu är jag här. Med kyckling och ris i magen börjar lite krafter återhämta sig i alla fall. Måste i alla fall få tillräckligt med energi för att komponera litta granna till morgondagens satslära... :/
Whhaaa, måste det vara så mycket imorgon?!?! Inser nu att jag utöver allt mååste till gymmet imorgon. Har inte hunnit dit på hela veckan och på fredag är det ju insparksfest, så då måste vi ju förfesta och piffa innan det... haha! ;) Fast jag hinner kanske då med? Hade ju varit bra... för det känns som om risken kommer vara stor att man inte orkar dra dit i helgen, just med tanke på insparken och sen även Lottas fest på lördag..! ;) Puh!

Imorgon är det dessutom första konserten och första tentan! Ahh! (Direkt efter varandra..! Hrm...!)
Håll tummar och tår, gott folk! ;)

Ta tag i mig och livet nu då, så jag kan chilla resten av kvällen. :)
pussen hejje!!



ps. Men jag får en ny telefon av Telenor och det är gött. Och den är röd. Lovely! Wuhu, over and out! :D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback