muzik

Jag har lyckats lägga min nagelsax någonstans där jag inte hittar den... mindre bra! Hoppas Jannike har med sin idag. Hehe. Cellolektion idag!

Idag har jag bara två lektioner: en klockan 09.00 och en klockan 17.15..! Så däremellan ska jag öva, skaffa julkonsertsbiljetter och handla till morgondagens fest med cosmopolitan-girlsen, hihi! ;)

Igår var jag, Mari och Jannike på konsert i Konserthuset. Shostakovich. I like! Jättebra och extra kul med tanke på att Stefan dirigerade, Linda och Maria sjöng i kören och att jag träffade en hel del folk från NUO! :))

(Första akten kommer nog för alltid vara något vi kommer ihåg... haha! Dock inte värt att skriva här kanske? Haha. :P )

Blev sjukt sugen på att sitta i orkester... Så jag ska nog söka akademsika här i Malmö snart... och kanske NUO till sommaren... och Lars kurs på Gran Canaria nästa jullov... :)

Hehe, och fatta underbart att man går på alla konserter graaatis i Konserhuset, wuhu! Sjuuukt niice, jaa! :D

Nej. Nu är det dags att äta upp min hjortronsyoggi och sista slurpen kaffe... Höres!
Hejje! :D

Kommentarer
Postat av: johan

tjena. ok gött fan! jo jag ska tjata på honom. pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback