Monday morning

Jag har en plan för min dag (för övrigt är det helt vansinnigt skönt med sovmorgon och fri disposition av tid!!):

1. Cykla till stan och uppfylla tre saker:
    * Apoteket (Calle har nog smittat mig med sin förkylning... Ska prova espirotox, eller vad det hette..!)
    * Gymmet (weeiiiii)
    * Vårt bostadsbolag (dags att hämta reservnyckeln, hehe)

2. Cykla vidare till skolan:
    * Öva - äntligen tiiid! Ska spela cello, piano och sjunga - läxor och precis det jag vill, wuhu!

Jag har en plan... hihi.

Kommentarer
Postat av: johan

Yeah gött. Vi ska lira in med funkbandet, eller kompet imorgon iaf. vet inte med blås o sång. men förmodligen i veckan! sj? ha de. puss

Postat av: Maria

Hello sweet!

Hoppas du har det trevligt i Malmö och att planen gick som planerat. :) och esperitox funkar faktiskt! Äckligt godis som är nyttigt. Woho..

Puss puss

2006-10-30 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback