Jävla rygg jävel!!!

Jävla rygg jävel!!!

Det där nervskitet som går ner till diafragman, vilket gör att jag varken kan röra mig eller andas ordentligt har i natt hittat tillbaka till mig. Inte lika illa som sist *ta i trä* men tillräckligt för att vara sjukt jobbigt! Varför?!? Vad har jag hittat på? Vad är det som blir fel? Det enda lilla samband jag tycker mig hitta är att jag sist hade suttit i skolans massagestol och blivit masserad ganska så hårt, vilket jag också blev igår (fast av en kompis)... hmm... Men båda gångerna var det såå skönt ju så jag vill inte tro det. Dessutom gick det flera dagar mellan massagestolen och första "utbrottet"... Vad, vad, vad?!?! Sjukt tråkigt. Här är tusen saker att göra och jag behöver både öva och gärna träna. Men nu sitter jag här, försöker smörja in mig med aloe vera på ryggen (men det är inte lätt!) och över det en uppvärmd vetekudde. Jag har inte tiiid med detta, ok?! Inte tålamod heller... Jävla rygg jävel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback