If my friends could see me now...

Japp, nog ser jag lite lustig ut. Med gigantisk bandtröja, pappas pyjamasbyxor och ett par högklackade skor, med vita slips i... Hmm, niiice. Haha, jo jag håller på att gå in skorna. De är dödligt snygga (svarta, höga, t-strap...) och fyfy men jag har inte använt dem än - trots att jag ägt dem i flera månader nu!! Illa.
Men men, bättre sent än aldrig och på lördag ska de ha premiär, på Lottas 25-års-fest.
Åh, varför går jag inte alltid i sjukt piffiga skor?
Hade jag velat fråga, och göra, men jag vet ju redan svaret. Svaren. Dels är det inte så värst ergonomiskt och dels så sticker man ut gaanska så mycket... Men vafan, ska det vara ett hinder? :P Hihi! Jag överväger faktiskt starkt att ta fram lite mer Carrie... inte bara på fest, liksom. ;) Jaa. Visst, det börjar bli kallt ute, men sen kommer det å andra sidan vara så kallt att man mååste byta skor i skolan (inte läge att gå inomhus i tjocka stövlar och kängor hela dagarna..!) Då om någon gång borde man väl piffa lite extra? :))
Jisses, vad jag maler... hmm... jaja.
Imorgon är det i alla fall konsertdags och nu ska jag gå och leta upp ett par passande skor. (Kaan ju bara inte låta de ligga helt ensamma, så länge..!!) Hehehe. ;))

hugs and kisses // shoegirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback