Gun song...

Ibland är det bra att man inte har ett basebollträ nära sig... Eller en pistol... Någon skulle ju kunna bli skadad!!!

Grr, hmpf!
GAHH!!!

*avreagerar*

Yep. Så är det. Så är det, och hela världen verkar vara överens... nästan, iaf. Sjuuukt. Hjälp. mig käre Gud!! (För att citera Frun i vårt lilla drama...)

Imorgon är det föreställning och tack och lov blev det även lite sovmorgon. Weiii, hinner på aerobics, wuhu! Städa det sista med... Sen får vi besök av familjen. Kanske klassfest - om man hinner och lever. Hoppas.
Söndag ska jag göra absolut INGENTING. Eller jo, men inget jag inte vill och jag ska umgås med min karl! Shit asså, vi har knappt sett varandra den sista tiden... Så ha det lite gött då ja. Yep.

Nu har Calle (och jag) kryss box. Weiiii, haha. Prinsen glad. Och jopp, dansmatta ska jag ha, hehehe! :D

Fixa mig och hemmet lite nu. Sen sooova!!! ;)

ciao ciao!!
hejhej!!

Kommentarer
Postat av: Niclas

jomenvisst har stenen detta, det är bara att söka upp den där "[email protected]" så lär du hitta mig, hej hej

Postat av: Sofia

Hej min ängel! såg att du ringt mig. förlåt att jag varit ¨sååå dålig på att höra av mig. saknar dig. puss

2006-10-22 @ 13:17:15
URL: http://sofiajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback