Fredag morgon.

Det är fredag morgon och tydligen sovmorgon. Fick jag reda på nu. Hm. Börjar 10.00 istället... jaja.
Hoppas kunna öva en stund innan... men det är skillnad att börja med lektion kl. 9 och att börja öva kl. 9. Då måste man liksom vara i tid till övningsrum, och det har jag inte riktigt räknat med idag... hmm. Hoppas hoppas det löser sig. Spelsugen är jag allt, hihi. :)
Så nu är ambitionen att äta upp min frukost, lägga på lite mascara, borsta bissingarna (hehe) och ta mitt pick och pack och leta övningsrum! Keep your fingers crossed. ;)

Gårdagen var jobbig men fin... Jätteglad att jag kunde vara med.

Så... du har man nästan ätit klart då ja.
I'll be back though... ciao!!

Kommentarer
Postat av: johan

Hallo din jävulska! Händer de något kul ihelgen eller? ha de. puss

Postat av: Lisa

vad önskar ni eeeer? :)
Puss!

2006-10-20 @ 20:12:14
URL: http://lisawesterlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback