...

Friskt vågat, hälften vunnit...

Gym och skola blev det, men inte mycket mer. Jo! Jag och min karl åkte ut till IKEA och shoppade loss bland julsakerna, hehe. ;) Mysigt att göra nåt man inte gör varje dag, och skönt att slippa tänka mer på julgransprydnader och presentpapper. Nu kan julen komma. ;)

Imorgon har jag ingenting planerat, förutom en instruktion på sats klockan 19. Så då ska jag göra nytta här hemma och ta det lugnt. Och öva. :) På kvällen kommer mor och far och sen på onsdag vankas det shopping, wohoo! Blir nog att jag (vi?) följer med till Blekinge redan då. Skönt med miljöombyte och så... Sen på torsdag kommer Uncle Steve och på fredag ska jag dansa loss med Lotta och Gisela, då Tommy från Glow ska va DJ på Ågatan 12! Be there, govänner! :D Sen lördag blir det till att maka sig hit igen och då är det äntligen dags för inflyttningsfest! Weiiiiii! Ska bli så himla skoj! Åh, på tal om det borde jag redan nu skriva en söt liten lapp och sätta upp nere i trappen... hmm.

Hade förresten en supermysig eftermiddag med Jannike igår. Lapplisan. Spelade Bach och Dvorak och hade det allmänt gött. Sen gick vi hem till henne, mös och åt upp hennes brorsas födelsedagstårta. Mums!
Nu ska jag förresten lyssna på hennes demo..! :))

Önskar man hade mer ledig tid, så man fick ro att skriva lite musik igen... Tänk förr, då kom man hem från skolan på eftermiddagen och kunde sitta i timmar vid pianot... Nu är det så mycket hela tiden! Åhh... jaja. Borde inte klaga. Nej. Önskar lite bara. ;)

In med julsakerna i nåt skåp nu då. Och kanske läge att försöka få klart julgransmattan från i fjol, haha? :P

Ha det fint.
PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej baby! Vi ses på Fredag då! pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback