2006-10-16

Första dagen av projektveckan avklarad.
Jag är positivt överraskad.
Jag försöker njuta och ha roligt och inte tänka på all svunnen övningstid..! (Jag menar, huur mycket sämre kan jag egentligen bli under denna veckan?! Hmm... Svara inte..!! Hehe.)
Miniopera, improteater och stomp... fatta gut ändå, haha. ;) Jag, Josefine och Linda har börjat skriva värsta hiten också, hehe. Se vad det ska bli av den... men kul är det iaf! :)

Myst med min karl ikväll har jag med hunnit. Weiii. :P Han hämtade mig i skolan och sen var vi och kollade runt i lite affärer och handlade mat. Lagade mat och åt framför Prison Break och nya X-men-filmen, som tydligen hade ramlat ner i brevlådan idag. Bra, bra! Desperate Housewifes imorgon också, sen är min tv-vecka fullbordad, hehe. ;) Gut det.

Usch då, klockan är visst redan läggdags. Suck. Vart tar all tid vägen?!
Hmpf.
Det är så mycket man vill hinna med... så mycket man vill orka... hmm. Gahh! (Flippar nu).

Duschen, sängen nu då.
Sen är det bara att gasa igen då ja. Yep.

Det bor förresten en massa äckliga smådjur (?) i vår lägenhet. Bort, bort, bort! Tips, någon?? Grrr.

Nej, sooova nu! Så kanske jag kan skriva roligare inlägg än detta någon annan gång..! :/ Hrm.

*Blekingskan önskar god natt!* :D

Kommentarer
Postat av: Niclas

Oj, jag hade inte en aning om att du var från blekinge, sjukt rosa blogg du har, nä nu ska jag nog också försöka hitta sängen, man måaste ju vara pigg på congasen (säger man så i plural hmm..)
Tjipp!

Postat av: Teresia

Hej darling.
Om ni har problem med silverfisk, såna där små äckliga kryp som springer jättefort och trivs i badrum, så ska man lägga ut kryddnejlikor. Går att hitta i kryddhyllan i de flesta affärer. Det är sånt där som man sticker in i apelsiner under jul som luktar gott. Silverfisk gillar inte lukten och försvinner oftast, funkat för mig iaf.
puss

2006-10-17 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback