Uppe med tuppen (typ)

Det är ganska sällan jag går upp tidigare än halv åtta nuförtiden. Att man en gång har börjat skolan åtta och gått upp kvart i sju känns nästan overkligt... Tänk vad ett år på folkis och sen högskola kan göra med en! Hehe. Jag njuter så länge det varar. :) Idag är jag med andra ord uppe tidigare än vanligt. Tänkte nämligen få lite övat innan lektionerna drar igång, vid halv nio. Herr Sixten har nämligen sagt åt mig att spela på hans lektion..! Hoppas, hoppas att det går bra! Ahh. Hihi. ;) Jag är iaf inte ensam om det, hehe.

För övrigt har jag ganska så få lektioner denna vecka, av olika anledningar. Helt underbart! :)

Men nu är det dags att fixa klart allt här så jag faktiskt hinner öva!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback