saturday

Alldeles nyss hemkommen efter några dygn i Karlshamn. Det har varit kanon. Skönt med ett miljöombyte och helt underbart att (äntligen!) få träffa Uncle Steve! Go han är! Hihi. :D

Igår var det Lorden och jäkla va kul det var! Såå kul att träffa alla igen (och alla nya då hihi) - så länge sen det var avenyn man var på... dansade med Lotta och Gisela till Tommys musik... mmm. Kärt återseende, kulkul! :))

Ikväll vankas det inflyttningsfest här! :)))

Nu ska jag och Baci gosa. :))
Sedan: fixa, greja, piffa, parta! :D

*pussen hejje!*

Kommentarer
Postat av: Fjant!

åH Saknar min Greta!
Kan du inte lägga upp lite bilder från ikväll och på lägenheten..Så nyfis juh.
Älskar dig. Hoppas kvällen blir grym.
Pusss

2006-11-04 @ 13:25:28
Postat av: Johanna

Klart jag kan, my Fjant! Såå synd att du inte kommer vara här... Saknar dig. Älskar dig, pussar!!!

Postat av: Lisa

Jaa, lägg upp massa bilder här från igår! (visst skrev jag och lars bäst i gästboken?? :)
Grymt kul kväll! wohoo

2006-11-05 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback