På g! :D

Det är väldigt mycket i skolan nu. Man ser knappt solen - om den nu ens visar sig...
Är där i princip mellan 9-18 varje dag.
Men det är fruktansvärt roligt och lovet verkade ge nya krafter till både mig och min omgivning. Välbehövligt! Tackar vi för, hihi! ;)
Så nej, jag klagar inte, bara uppdaterar.
Har förresten inte en endaste sak planerad i helgen! Fatta underbart! (Och fatta ytterst sällsynt, haha!) Njutanjuta! Hoppas energin och spelglädjen håller i... för då ska jag bo på skolan, hehe. Nästan. ;) Calle jobbar ju iaf. Vara lite social med vänner också, tänkte jag. Men inget planerat alltså. Weeeiiiiii! :D

Nu har jag och Calle precis kollat på "Da Vinci-koden". Jag har längtat såå! Och bra var den, även om den inte var bättre än boken. Men brabra, se den! :))

Imorgon är det dags att ta sig till gymmet igen. Har inte varit där på över en vecka..! Nåja, inte så konstigt, kanske. Men tusan, jag hittar ju inte ens nån magmuskel ens om jag letar, haha! Dags med andra ord, ja. :P Ska bli så gött så! Tihi!

Idag har varit full av lektioner. Satslära, AvL, instuderinge, uppspel av Bach (tyyp, haha), ensembleledning, Dvorak-rep och ensemble för barn och ungdom... puh!! Kul dock. :)
Fick uppiggande tips och ord av Mogens idag. Välbehövliga de också, vill jag lova. Han sa på nåt sätt precis det jag behövde höra... Han satte ord på det jag behöver öva på och han sa att jag har mycket mer kapacitet än vad jag tror... Wuhu! Jag ska bli bra! :D Haha! Sjukt niiice. Bara öva på då, alltså, hehe. ;) (Åh, vad jag vill att han har rätt, hihi).

This is it.

This is life.

:D

Men somebody is giving me the creeps! Ahh! :/

Over and out, folks.
Peace... ;)

Kommentarer
Postat av: Camila

The creeps???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback