16 november 2006

Det är dags att handla mat, insåg jag nu när jag skulle laga middag. Hmm. Lagom kul. Ändå lyckades jag få ihop en riktigt delikat middag beståenda av fullkornspasta och pastasås (hemlagad alltså). Hihi. Mmm! :)

Imorgon måste vi dock handla, för då kommer mamma och jag ska bjuda henne på middag. Myspys. Det blir dock inget långvarigt besök, för redan på lördag morgon åker hon - till morfar! Jag vill med! Hehe.

För övrigt blir det skola och gym med Calle imorgon.
Helgen är inte nåt vidare planerad, vilket är ytterst skönt. Ska repa pianotrio och fika med tjejerna på söndag, vet jag bara. I skrivande stund är jag dessutom ganska sugen på en "musikfri" dag... Skulle va lördag i så fall. Vi får se. ;)

Nu vill jag ha vinter och jul!
PUSSA! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback