Weeiiii - fortsätt hålla tummar och tår, tack! :D

Var i Malmö igår och kollade på lägenhet. Jag blev kär! Snälla, låt mig få den! Åhh... och nyss ringde mamma och sa att jag står först i kö (!) - så håll tummen! :D Den är verkligen perfekt på alla sätt och vis. :) Visst, nedgången, men tydligen renoverar de upp den till mig/oss - och det verkar till och med som vi får bestämma hur vi vill ha det, med färger och allt!

Läget är helt perfekt, precis vid Mobilia köpcenter, bank och post och bara en pyttebit från skolan! :D
Den är på 55 kvm men kändes väldigt stor - ljus och luftig, med stort kök och kaklat badrum... åhh, jag vill! ;)))

Så nu hoppas jag stenhårt på det här - och lika stenhårt på att skolan löser sig på det sätt jag vill och önskar... åhh, fatta livet hade varit perfekt då!!

Mår iaf mycket bättre nu än för en vecka sedan. Solen lyser och hoppet håller glädjen på topp! :))
Dessutom förgyller fina personer min vardag - med närvaro, mail och samtal... love ya!! Erika är i Göteborg nu och idag kommer även Sandra och Niklas upp. I helgen kommer mamma och pappa och Malmberg. Hehe, värsta ketchupeffekten på besök jue, haha! Asgött! ;)

Så nu ska jag gå och öva och packa det jag behöver, så får vi se när jag dra mig in åt stan igen... hihi!

Fasen va gött! Hoppashoppas! :DDD

Solen lyser, himlen är blå, vad det är skönt att leva då... tralalalalaaa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback