Tillbaka i Sverige :)

Hallå, gott folk!

Hemma igen efter en vecka i Prag. Det har varit helt underbart! Men ojoj så skönt att komma hem... Nu ska bara Calle komma hem (från jobbet) också, så är lyckan total, tihi! ;)

Klassresor är världs.

Vi kom hem vid halv elva i förmiddags och sen dess har jag duschat varmt och länge, fikat med Nicole på Vallgatan och varit på Chilli och köpt ett rött paraply. Spelade en liten stund också nu när jag kom hem, men jag har inga noter här... och ögonen är så trötta att de knappt orkar titta! Ska nog sova lite nu...

Härliga klasskompisar
Kultur

Vackra byggnader
God och billig öl
God och billig mat
Shopping

Musik
Konserter

Jazzklubbar
Mys

Promenader

Listan över veckans underbara saker kan göras lååång. ;)
Kommer med all säkerhet att skriva mer.
Tänkte lägga upp liten foton här också...

Nu tror jag dock att jag ska sova en liten stund.
I väntan på min prins...

;)


Kommentarer
Postat av: Camila

Har lagt upp lite bilder på min blogg. Har pinsamt lite kort på dig, vi borde samordna på nåt sätt så man kan lägga alla kort någonstans? Puss/Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback