Solen lyser, himlen är blå... :)

Weiii, Johanna är glad idag. Cellolektion och kvartettspel med Larsa, hopp om lösning med skolan och hopp om en tvåa får mig att le. :))
  Har ju haft lite ups and downs den senaste veckan... men idag känns det bra. *TA I TRÄ!!!* Huu, vågar knappt säga mer, för rädslan över ett nytt bakslag. Eller två!! Suck... Snälla, snälla, kan dessa två önskningar inte slå in? Allt hade blivit så hiiimla mycket lättare, bättre och roligare då! :) Snälla?? *ler sött* Hihi.

Ska åka till Malmö en snabbvisit imorgon och kolla på lägenhet. Kuuul. Vi har 33,33% chans att få den - så håll tummar och tår, allt vad det går! Hihi! Den verkar ju så perfekt det bara kan vara, nära skolan och allt... åhh...

Sen har jag mailat med hon som har hand om skolan också... Jag ska höra av mig i slutet av veckan. Håll allt vad ni kan hålla gällande detta också, är ni söta! Hihi! ;)

Jag hoppas vid min skapare att drömmar inte går i kras bara för att man skriver eller säger dem högt!?

Allt händer av en anledning sa du, celloguden, tihi. Jag håller med. Tack. :)

Nu ska jag tillbaka till tvättstugan och sedan vidare till rep med cellokvartetten. Kul kul. (Sistnämnda!) Hihi.

Åhh, det är så mycket roligare att vara glad och positiv! :D
Keep your fingers crossed, som sagt...

- lever på lyckan -

pussen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummar och tår sötnos!pusspuss

2006-05-02 @ 20:24:48
Postat av: Annelie

Håller så hårt jag bara kan, gumman!!! Wei! Malmö nästa, fy fasen va roligt vi ska ha i vår!!! =)

Postat av: Lisa

Whii, Malmöööö! Det kommer gå fint, allt löser sig om man bara vill!

2006-05-02 @ 22:21:46
Postat av: Lisa

Whii, Malmöööö! Det kommer gå fint, allt löser sig om man bara vill!

2006-05-02 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback