Sista dagen idag

Sitter i biblioteket efter min sista frukost här i skolans matsal. Som elev åtminstonde. Det är sjukt soft att bara dra på sig en tjocktröja och gå ner i pyjamasbyxorna till en färdiglagad frukost och nybryggt kaffe. Nya tag nu, egen lägenhet snart ju. Ojoj, alla dessa olika känslor och tankar man har... Ska snart ge upp datorn och sätta mig i Västkustsalen och läsa GP. Kulturdelen i alla fall, hehe. ;) Bläddra igen resten.
Klockan 10 är det kaffe i matsalen och klockan 11 vårat sista "gemsam". Ska sjunga med kören men ojoj vad jag inte har någon röst. Fööör lite sömn! Festade dock inte igår. Efter att cellisterna kollat på film åt jag kvällsmat och gick och övade i Sommargården. Det var underbart. Nästan tomt där och jag bara spelade och sjöng för att det var kul, det jag kände för. Lekte med Dvorak och Elgar, men inte minst med den trumpet jag fick låna av Olof! Haha. Det var sjukt länge sedan, märkte jag. När jag väl listat ut alla greppen var jag så trött att det bara blev en skala eller två, haha. Gräjt. No ambis, nej nej. :) Hihi!
Sedan tog jag en lång, varm dusch och gick ner för att kolla läget i Skar. Verkar som om de flesta hade mått som jag... och ganska snart gick jag, Stina och Daniel upp till Sandra och Hanna och mös. Niiice och alldeles lagom ansträngande. :)

Sista dagen.

ps. Ja, Camila, jag kommer sakna dig. :) ds.

Kommentarer
Postat av: Camila

Och jag dig! Hoppas Malmö blir årets happening för din del. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback