Pragresan i bilder :)

Sandra äter godis

Sandra mumsar i sig lite godis på vägen ner till Prag. Fanns inte mycket annat att göra i bussen, hehe. ;)



Hotel Luna Fortuna. Tja, namnet säger kanske det mesta? Hrm. Nåja, vi bodde in oss och hade kul. ;)



Här inne var vi på konsert med bla cellisten Krystof Lecian. Något av det bästa jag hört! :D



På Karlsbrons ena staty ska man röra vid en bild av en gubbe som trillar av bron... Det sägs ge tur. Sebastian provade...



... Jag, Camila, Emma och Pia provade dock vad som skulle hända om man tog på någon annan staty... hehe. Varför inte en kvinnofot? Haha, sjukt entusiastiska var vi! Hehehe...



... och titta, vi lyckades skapa en ny tjeckisk tradition! Turisterna följde vårt exempel - och en del var väldigt ambitiösa... hehe... och kom inte ens bort till den "riktiga" statyn! Haha! Klart veckans roligaste! ;D
(När vi är 80 år lär hälen - som ger lycka mot fotsvamp, vara glasig och guldig även den, haha!)



Domkyrkan. Sjukt maffig! Finns något mer att säga? :)



Jag, Pia, Camila och Emma mumsar på hemlagad glass. Helt vansinnigt god - speciellt efter vår lilla omväg... hehe. :P



Jo's bar blev vårat stam- och uppsamlingsställe. Sjukt gött ställe. En och annan öl och drink intogs... och bartendern/servitrisen var klart den trevligaste tjecken! ;) (Sandra, Sebastian, jag, Anna och Christina).



En av Prags smalaste trappor hade till och med trafikljus, haha, kul kul!;)



Efter fem heldagar i Prag var vi alla hyfsat möra och goa. Petter och Love var lugna som aldrig förr... ;)

Ja, det var allt, gott folk! Har fler bilder om så önskas... Besök även Camilas fotosida! http://30kr.mine.nu

Kommentarer
Postat av: Camila

Yeah, du länkade till mig! :)

Hoppas att allt är bra i allas vårat Göteborg! Kan inte riktigt uttrycka hur soft det har varit att lära känna dig (oj, vad nostalgist det lät)!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback