Öhh...

Hade det inte varit för att jag måste städa klart mitt rum idag hade jag aldrig gått upp... öhh. Gårdagen var sjukt rolig, men den satte ju helt klart lite spår efter sig... hrm. Jaja, inte så farligt. Men i kombination med sjukt lite sömn sedan en vecka tillbaka... not very gött mos. Bläh. Äsch, vila kan man göra i graven! ;)

Idag vankas sista lektionen. Körövning inför morgondagens avslutning. Känns konstigt. Blandade känslor. Mest konstigt, tror jag. Hmm.
Sen i eftermiddag verkar det som om cellisterna äntligen ska samlas och kolla på film. :P Gött.

Men först ska jag alltså städa... suck! De ska seriöst inspektera mitt rum halv tre idag. Och det är ju inte direkt läge att goofa... (haha) så det är väl bara att sätta igång då ja. Bläh. Och boka sista tvättiden...

Jag kommer sakna en och annan goding här.

Kommentarer
Postat av: Camila

Haha! Sakna mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback