Kapitel Ljungskile folkhögskola: slut

Vad konstigt det här känns... Lite i taget inser jag att det här är slut nu. Inser att det är helt slut och aldrig kommer bli likadant igen... Jag kan inte mer än vara tacksam och glad för det som varit, men usch vad det känns tråkigt att åka ifrån vännerna... :( Never be the same again...

Vi har fikat hela dagen idag och avslutningen i Gruntvigsalen var traditionsenlig, med Den blomstertid nu kommer, för långa tal och hela baletten. Yep.

Klockan sex ikväll ska cellokvartetten VINOCELLI spela ihop för sista gången. Nä, inte sista. Men sista gången här och nu... Kommer sakna dem, det har varit gött med kvartett, helt klart. :)



Frågan är hur det blir i sommar... Blekingevistelsen är något av ett luddigt frågetecken. Jobba eller inte? Spela och sjunga, men var och när och hur? Hmm... Nåja, det löser sig. Jag tar en dag i taget. Det får bli en sådan sommar. En sommar i kappsäck. En härlig sommar, ska det bli. Mmm..! ;)

Mamma och pappa kommer upp hit i natt någon gång. Imorgon blir det till att flytta. Grejer ska till Göteborg och Karlshamn. Pappa ska fylla år. Hihi.

( Imorgon flyttar jag och Calle ihop! :DDD )



"Hejdåovich"!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback