Hyddans helg :P

God morgon! Sitter här i Calles säng och funderar starkt på att anstränga mig till att sova lite till. Bara en liten stund. Fingrarna fungerar, men jag orkar knappt se vad jag skriver, hehe. Lite trött kanske.:P

Konserten med Den Gamle Blau gick bra igår. Kommer sakna att spela med dem... Det är annorlunda och roligt. Hoppas vi får nån spelning i sommar, var ju tal om Varberg och lite så..! :))

Idag har jag en del att göra... men egentligen inte. Jag ska varken jobba eller dansa denna helg. Tokigt. Jag är med andra ord helt ledig. Hehe, dock har jag ju redan bokat in ett och annat... ;)

Ska till SATS, lämna cellon till Pohl, träffa Sophia och gå på genrepet till Aurora... mmm! Och så lite annat grejs som ska göras. Inget jobbigt, blir nog bara skoj. Skönt, helt klart. Mmm... :)

Finfin känsla att komma till lägenheten och ha Calle där igår kväll - och tanken på att det faktiskt kommer fortsätta vara så nu är ju helt oslagbar. Världs, to quote good old Linus, hehe! ;)

Snart sommar, tjoho! Och student i Karlshamn, då en och annan goding går ut, kul kul! Ojoj, vad jag längtar. Sen hänga här och jobba... mmm... Pepp på att, weeiii! Hihi! PUSS!

Livet blir så mycket bättre bara solen skiner... mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback