Får jag ta med vad jag vill i doggy bag kanske? *ler sött*

Sitter här i mysbyxor och slasklinne och äter müsli, chattar med roliga människor och undrar vad jag ska göra av min dag...

Gårdagen blev mycket lyckad. Tyvärr missade vi Chalmerseleverna, men vi mötte i alla fall alla som varit och kollat på dem, hehe, när vi var på väg till Farellis. Mmm. Hade en supermysig kväll. Åt gott och drack gott. Sen är det ju alltid kul att se folk man känner som jobbar... haha. :P Åhh... fatta jag kommer sakna Avenyn, och allt vad det innebär, i Malmö! Ahh! Får man ta med i doggy bag? Tihi. ;)

Hmm... vad man ska göra idag då ja... Vi pratade lite om IKEA... och om att träna... Blir väl iaf att jag åker tillbaka till skolan ikväll. Rep med tangogänget och så är det tidiga repetitioner imorgon, inför nästa veckas Mozartkonserter. Och så på onsdag kommer Larsa till oss, wii! Lektioner både individuellt och med kvartetten - skojskoj! :)) He's the man, som sagt. Får man ta med honom också tro? :P

----------


Näe... det kändes inte alls som att fira igår. Bara mysa. :) Är fortfarande ledsen på mig själv, och det lär jag nog vara tills den dag jag verkligen får gå det jag vill... och egentligen kom in på!! Gahh! Så kom det där bakslaget i den enorma lyckan ändå... gräjt... suck.


----------


Auf Wiedersehen, my darlings! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback