2006-05-27

Efter klassresa i Prag, avslutningsvecka i skolan och diverse flyttlass är jag gaaanska så trött... puh!!
Än så länge känns det dock bara som en vanlig helg. Man umgås och jobbar och övar lite för lite. Typ.

Idag är det lördag och både jag och Calle har jobbat. Calle jobbar faktiskt fortfarande. Vi passade på att äta lunch tillsammans idag. Det var supermysigt. Jag "hämtade upp" honom på jobbet och så gick vi och köpte oss en varsin baguette och satte oss på en parkbänk och myste. Mmm, hihi, definitivt sådant jag kan vänja mig vid! Åh, det är verkligen kul att gå till jobbet och jobba här... Och verkligen helt underbart att vara och bo med Calle.., Tycker dock att det känns lite jobbigt att vi kommer ses så pass lite första delen av sommaren. Det är klart att jag kommer vara i Blekinge en hel del nu. Ska jobba där med... Underbart att få hänga med sina gamla polare, men tråkigt att vara så många mil från sin prins... :(
Har gått en massa ärenden idag också. Det var trevligt att gå på stan och känna det som om man hade all tid i världen. Handlade på Hemköp och kände mig riktigt vuxen när jag för första gången i mitt liv köpt potatis! (Förutom om mamma sagt åt mig liksom...). Hehe. Kryss i taket. Ikväll ska jag laga seriösmat. ;)

Ögonlocken är tunga och jag funderar starkt på att vila en stund. Ska packa upp resterande här också.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback