Suck.

Jag fick gå upp klockan 6 i morse, för tredje dagen i rad, för att hinna vara i skolan till 8.30. Backen upp från byn till skolan var rekordjobbig - med cello på ryggen, dator och väska fullproppad med böcker från bokrean, var det sådär lagom kul att ta sig upp för den snöiga backen. Puh. Kul att man knappt kan andas också... grr. Väl framme möttes jag av klasskompisar och en anslagstavla som klart och tydligt förklarade att jag kommer ha lektion först på fredag - och då en sånglektion (med min kraxande förkylningsröst känns det sjukt inspirerande, hrm... ehh... grr.) Gissa om jag önskade att jag låg kvar i Calles varma säng!!
Nu har jag i alla fall varit nere i byn och bokat tid på vårdcentralen. Förkylningen är lite väl dryg nu (likadan som den i somras) så det var väl lika bra att kolla upp, tyckte jag... Ska dit i eftermiddag.
I och med att jag är ganska hängig så är jag sådär lagom sugen på andra saker som mer eller mindre måste göras. Öva till exempel. Suck. Vill bara sova och mysa... Men inte i mitt kalla rum, helt ensam... :( Åh, va jobbigt allt kan vara ibland då! Nu drog jag nyss sönder en av mina favorithårtofsar också... gräjt. Grr.

I måndags var det soligt och värsta vårfeelingen. Nu snöar det massor sedan ett dygn tillbaka. Jag älskar vinter och snö, det gör jag, men nog börjar jag längta efter våren... mmm... och solen, inte minst. Helt klart att mitt humör går på solenergi. Är det sol är jag oftast glad, medan gråa dagar gör mig lite mer... mindre glad. Hm.
Ser i alla fall fram emot helgen. Ska bli lite kul med sökningarna ändå och inte minst att träffa goda vänner! :D Överväger dessutom starkt att gå på The Darkness på fredag... sjukt bra de är, vill verkligen inte missa. Kanske inte behöver vara så förödande, trots att det är sökningar dagen efter. Kanske får värsta kicken istället? Hihi. :)

Nej, nu ska jag ta och packa upp lite... och äta ett äpple... och lite så...
Åh, varför försov jag mig inte? Varför ringde jag inte nån här? Varför måste jag vara sjuk?

Över och ut. Ciao. *kram*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej min ängel! Åh hoppas du kryar på dig i snöyran.. miss you very much! ta hand om dig sötnos! pussar i massor

2006-03-02 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback