*reklampaus*

Sitter och kollar på Medium... =)

Har nyss övat i en timme eller två... Har varit en ganska så jätteslapp dag idag så det var gött att göra lite nytta nu, hihi. Men det var välbehövt med denna dag, det var det. Sov lääänge (skönt att slippa stiga upp klockan 6 för första gången denna vecka), har sett en film (Valiant - se den! Grymma duvor! hehe), badat och haft det allmänt gött... Imorgon kommer pappa på besök och tar med mig och Calle på The Darkness-konsert, wiii! :D Synd bara att vi inte kan mysa här hela helgen. Men å andra sidan ska jag till Malmö och söka och sedan ha det göttigt med två av mina überbrüdar! ;)))

Kollar vidare på Medium... =)

--------------------

Tillbaka!

Medium är slut. Riktigt bra serie det. Den enda jag följer nu, tror jag bestämt... Och Lost... När tid finnes. ;)

Hmm... Så vad ska man göra nu? Kanske kolla på en film... Verkar inte va nåt superskoj på TV... Kommer nog hur som helst att somna här i soffan om ett tag... Så brukar det ju va, haha. :P

För övrigt så har det varit en ganska så varierande vecka. Sökningarna har varit roligt men visst tar det på krafterna. Vilket också min förkylning har gjort... Men det känns bättre idag, det gör det. :) Har försökt att ta det så lugnt som det gått, med tanke på att jag egentligen inte behöver stressa upp mig och må dåligt. Det fick jag nog av förra året, när man inte visste vad hösten hade att vänta... Nu känner jag mig relativt lugn och glad. Ångrar i alla fall inte att jag söker, det är sjukt bra och lärorikt! *tipsa* :) Och kul faktiskt... hihi. Mestadels. ;) Har varit superskönt att få vila upp sig hos Calle också. Inte kul alls att va sjuk på skolan! Orkar man inte öva finns det liksom inte såå mycket att göra, och nu har vi inte haft några lektioner, och många har varit borta... Här har jag/vi bakat och meckat och chillat och spelat spel och sånt hela veckan. Niiice. Tja, på kvällarna iaf. ;)


Åhh, galet sugen jag är på att träna! Ursäkta tjatet om förkylningen, men även den här gången är den boven i dramat! Saknar dansen och hade inte haft något alls emot att gymma lite eller springa en runda eller två... åhh... Det kryper verkligen i hela kroppen när man inte får/kan röra på sig! Ahh...
Men jag fick lite pardans här förut idag i alla fall... Shit asså, jag är ihop med världens grymmaste kille! :D Vem annars försöker pigga upp en genom att sätta på "I finally found someone" och mima och dansa... För att sedan shaka loss till "My humps"..! Åhh! :D God, I löööv him! Men pssst, säg inget att jag sa nåt om det här! Hihihi! Sen får han ytterligare tusen poäng för mysbadet... Sikken drömprins asså... wiii... hihi. Och om några timmar kommer han krypa ner i sängen bredvid mig... Shit, hur blev det så här? Hur hände det? Hur blev Johanna den käraste och lyckligaste tjejen i världen? Jag har då gått igeom alla de kärleksstadium... hehe... Oh yeah... ;)

Nej, nu ska jag inte avslöja mer! :P
Puss på er alla! Hej och hopp!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaah, alltså, du och Calle är världens äckligaste lyckligaste par, vet ni det? :D
Gulligull, vi ses imorrn! Puss!

2006-03-03 @ 13:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback