Öhh... hehe! =)

Jag gick och la mig vid halv tre i natt så jag är lite lagom trött just nu... hehe. Men det är det värt, det var en trevlig kväll. =) Jag, Åsa och Kristina var hos Tobias och drack vin och öl... =P Sen fortsatte vi ner till Kamratgården... längre kom vi aldrig. Men det var hyvens, det var det. =)
Hade ju dock varit skönt om sånglektionen var lite senare idag..! =P Men men, jag tror att en dusch kommer väcka mig ur min dvala, hihi...

Spännande med ny dansklass ikväll! Hoppas de börjar med en ny kombination, hrm... Så man sipper vara helt "off". Ska bli helt vansinnigt gött att shake what my mama gave me igen i alla fall! Var ju ett tag sen sist... Och det känns... Blir helt knasig av att bara vara still hela tiden!!

Det är ljust ute när man vaknar nu, och solen är uppe ganska så länge. Heeelt underbart! =D Behöver man...
Känns som det är påsk snart. Det är det ju nästan, nu när jag tänker efter... Åhh, påskägg... hehehe! =P Hoppas många vänner ska till Karlshamn då! Jag och Calle satsar på det i alla fall. Jag ska spela/sjunga i kyrkan kl. 10.00 på Långfredagen - så välkomna dit...hihi. =))

Duschen nu då ja.

- PUSS -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback