Ofrivilligt vaken med en kopp kaffe som sakta kallnar...

Jag som tänkte ta sovmorgon... Ligga och mysa länge med pojken min... hmm... Jag var faktiskt inte alls sugen på att vakna halv åtta och inte kunna somna om! Hihi. Nåja, kan ju bero på att jag stupat raklång i soffan två kvällar i rad nu... haha. Niiice. =)
Är ganska trött, men jag tror det beror på spänningar som släppt och lite så... Så istället sitter jag här med en kopp kaffe och scones, mums. Är dock inte så bra på den här kaffebryggaren... Det blir aldrig som hos mamma och pappa, hmm... Ska njuta av det vecka 15 dock, för då har vi påsklov, wiii! =D Verkar dessutom som det är många godingar som ska till lilla Karlshamn då, så det ska bli riktigt hyvens! =)))

Det känns ganska tomt nu när allt är över... och samtidigt väldigt skönt. =) Äääntligen kan man/vi prioritera om lite! Spela och sjunga det man är sugen på, till exempel... mmm!

Frågan är vad man ska göra idag. Ska vara här hos Calle och Simon i alla fall. Och inte göra nåt musikaliskt alls. Inte på hela dagen, hade jag tänkte. Tror ni det går, haha? =P Hade planer på att ta oss till IKEA och Elgiganten, köpa bakgrejjor (värsta bagaren nu, haha) och en dammsugare (som man slipper vara två pers när man ska dammsuga..!), men det går ju inte nu när Calle är sjuk och inte ska jobba ikväll... =( Hmm. Förslag?

Vi får la se... haha, proven är i alla fall klara! Wiii! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback