My week

Har nyss varit och repat med världsmusikensemblen. Kul. Ska spela på måndagens gemensamma samling här på skolan. Öva lite till i eftermiddag sen blir det nog helt okej. Kul med lite annat än klassisk musik och jazz... Faktiskt, hihi. Verkar bli fler spelningar längre fram i vår också, kul. =)

Känner mig helt mosig i huvudet idag så jag tänkte vänta lite med att öva. Ska sortera noterna som ligger spridda över min soffa nu... hehe...
Och så ska jag väcka pojken som sover i min säng, tihi! =)

Ikväll spelar två klasskompisar på lokala puben (Tursiten). Så det är bud på det. Callemannen verkade också sugen så... =) Och på lördag spelar andra kompisar på Bazar i Gbg. Bud på det med.  =)

Imorgon ska jag spela cello på en Händel-lunchkonsert och med kvaretten på veckans L'Jazz. Kul kul! Länge sedan man hade nån spelning nu... =( Hmm...

I helgen ska jag jobba min första helg på First. Spännande. =) Och dansa så klart! =)
Kommer nog vara i stan redan from fredag... Umågs med Lotta, verkar det som. Wii! Lunchaluncha...

- Mot skogen av noter nu då ja... hehe... Pöss! -


ps. Jag och Calle kanske kommer redan på tisdagen vecka 15... Hörde att det var bud på en och annan släktmiddag, hehe... ;) Så passa gärna på där mitt i veckan! :) Kram banan! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback