Grymt antisväng här asså!! =/

Sebastian och jag kan bilda klubb nu, med våra naglar a la black and white... Blev dock lite orolig när han sa att han hade haft ont i en vecka... Det har jag liksom inte tid med! Det är C-prov om precis en vecka och jag hade tänkt komma i form på både piano och cello..! Åhh! Sjukt ofeeling på det här. GRYMT ANTISVÄNG! =(
Men men, jag antar att det kunde ha varit värre...
Att inte kunna spela här på skolan är inte heller någon höjdare. Med tankte på att handen hindrade mig att göra det metsa igår, så blev jag nåt så vaaansinnigt rastlös! Hehe. Eller hur, mor? =P Slutade med att jag satte på goda musikallåtar med Barbra och Julie, dansade och sjöng... Hihi! Stackars grannarm, alltså... haha. Nåja, än så länge har ingen klagat i alla fall. =P
Ska göra mig i ordning nu och satsar på att vara med på orkestern vid tio. Sen är det kör, det är ju lugnt iaf. Plugga lite teorietiska grejer sen och så lutar det åt att ta en sväng in till stan... Köpa väska... hehehe... =D

Tills vi ses igen... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback