2006-03-25

Så jäkla drygt att bli sjuk nu när Malin äntligen kommer tillbaka till Dansforum! Suck! =( Snuvig och lite febrig och dan... bläh.

Festen igår var süperkul! Verkligen goa människor! =) Hamnade bland alla medelålders desperata på Lipp sen... hehe. Men det resulterade ju i gratis vin så man kanske inte ska klaga, hehe. =P

Helt underbart vårväder idag, och givetvis måste jag vara inne... suck... Nicole ringde och ville fika, men det får bli en annan gång... Oskar mailade och ville fika, men det får bli en annan gång... Hoppas jag mår bättre imorgon bara, då jag och Victoria ska gå på balett på Operan! Attan att Calle måste jobba också... Hade ju varit gött att ha honom att pyssla om mig ikväll... hihi. =)

Fick ett fint musikalerbjudande igår... men nu verkar det som om jag hursomhelst måste tacka nej, med en förkylning som denna... hmm... Blev glad att de frågade i alla fall. Och Gud vet att jag saknar att stå på scenen och musikala...

Nej nu var inte det här kul länge. Nåt bra på TV kanske?

Ciao...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig sötnos!

2006-03-25 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback