2006-03-12

Klockan är fyra på eftermiddagen och jag har ganska nyligen kommit hem från en fika med Nicole. Superskoj att hon flyttat upp hit. =) Vi var på Evas Paley... as always, hehe. =P

Sjukt mycket fint jag hittade på stan också! Ahh! Den ultimata handväskan (jag måste nog faktiskt köpa den... hehe) på Benetton, till exempel. Och sjukt fina kläder på både Mango och i en massa andra affärer... Blått, rött och vitt, randigt och marint - jag höll på att bli gaaalen! Och alla dessa fina vårskor! Ahh! Det enda jag intesterade i var en påse naturgodis. Hihi. Och den är nästan slut... =(

Dags att fundera ut vad vi ska laga för mat. Och kolla på "Flightplan"... =)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Fjant i egen hög person!

Hej snygging!
Sjukt kul att Nicole flyttat till Götet. Lova att hälsa henne från mig nästa gång.
Sakna dej snygging.
Love you.
puss

2006-03-12 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback