Tillbaka igen

Så var man tillbaka i Karlshamn, min barndomsstad. Känslan av att komma tillbaka till en stad där man känner allt och alla så väl… Den känslan är allt bra lustig. Men so far, so good. Underbart att träffa så många gamla vänner igår var det i alla fall! Mysigt att titta på alla de vackra balparen och superkul att äta och dricka gott med Sara på gamla goda Loch Ness. Till och med engelsmännen och Lena var på plats för att få mig att känna mig som hemma, haha. Nåja, de var där i alla fall och det var trevligt att återse dem.

 
Idag har jag njutit av solen (tills den försvann) och snart är det dags att göra sig i ordning lite. Vi ska till mina sysslingar och mysa lite. Ska bli kul det med, var evigheter sen sist!

 
Calle kommer till stan idag också. Tror dock att han kommer vara i Köpegårda. Men någon dag lär vi ju ses, hehe. Skönt att inte ha honom fyrtio mil bort i alla fall, hihi.

 
Jag är ledig till nästa fredag – fy hundan va skönt, hehe! Njuter… mmm… Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback