Stolthet och träning...?? hehehe ;))

På söndag kommer jag ha jobbet 8 av de 9 senaste dagarna. Hehe. Nåja, lite stolt kan jag väl få va, hihi? ;) Jag har kul i alla fall och det är gött att tjäna lite egna pengar. I like. :) Dock är det helt ohumant att gå upp 04.30 - flera gånger i veckan dessutom! Pappa, hur klarar du att jobba skift? Ahh... huu. Men en sommar är det helt okej, det tycker jag absolut.
Har dessutom fått en hel del extratimmar denna veckan eftersom folk envisas med att bli sjuka... hm. Krya på er, söta frukostflickor. Och tack för att jag får jobba, hehe. ;P

Så jag får vackert bita ihop på lördag morgon. För jag SKA träffa ett Ljungskilegäng och vi SKA ha det gudagott! ;D Hihi! Får det vara värt en gång. Helt klart. :)

Halv sju ikväll ska jag gå på mitt första träningspass på SATS. BodyPump. Låter livsfarligt. Hehe, hoppas det är kul! Sjuuukt sugen på att "ta tag i mitt liv" och börja gymma/träna! Jag vill, jag vill! Och det är egentligen inte så värst mycket dyrare än dansen skulle ha blivit... hmm... Ska prova på SATS nu i alla fall så får vi se vart det slutar. Men fin form ska det aske baske mig bli! ;) Lite fler ryggmuskler hade inte varit fel... hmm...

Men först så ska jag bära ner lite tomma resväskor i källaren och städa undan här inne lite.
Sen ska jag ladda. För det är allt lite nervigt första passet på ett nytt ställa! Ahh... Give me hope, Johanna!

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback