Ledig, weiiii! :D

Mmm... jag har ledigt fram till torsdag klockan 15.00 nu... mmm! :))) Sen är det full rulle ett dygn fram men sen bär det (äntligen, hihi) av mot Göteborg, wohoo! :D

Ska mysa med min prins hela helgen och han ska få se sin julklapp på lördag: Konsert på Ullevi med Robbie Williams! ;)) Längta, längta!

Annat jag längtar ihjäl mig efter är att flytta ihop med just Calle. Citerar Hanna: sambosambosambo! Weeeiii. Inredningstankar och meck så det räcker och blir över, hehe. ;)

Tackade nej till jobb som festivalvärdinna igår... Lite trist men samtidigt hade det inte varit detsamma utan Hanna, och alldeles för stressigt med tanke på att jag vill stå på scen jag med, hihihi. ;) Så nu ska jag njuta optimalt av årets festival - och vara social och kulturell tills jag nästan blir tokig, hihi! För då är väl ändå alla här och på g?? ;)

Åhh... saknar det trådlösa bredbandet här med stans segaste modem... grr... Har en hel del goda foton att publicera och skicka till div. place... hmm. Kanske ta med datorn till götet i helgen... hmm... Har ju ingen cello med mig i varje fall, tihi.

Imorgon blir det till att slappa och förhoppningsvis umgås lite med Soifa. :) Sen ska jag antingen gå på gympa eller body jam... hmm... beror lite på. Sjukt sugen på att shaka what my mama gave me iaf! He!

Vad tusan ligger mina badkläder, sandler och tränigsbralls? Jag vill inte bo i flyttkartonger mer. Jag vill HEM, hem till mig och Calle... mmm... :)))

Idag vill jag vara i Göteborg. Fira fira. Tusen kramar till Per-Henrik som är så duktig så! ;)

PUSS PÅ ALLA!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart du ska komma på jamen ikväll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback