Guldkväll, trots allt ;)

Johanna är glad nu. Kvällen blev underbar! :)) Som alltid när vi träffas, faktiskt, hihi.
Promenader, grillning, drinkar, fotografering, skratt och prataprataprata... weeiiii. Vi är fan bäst. ;)

Imorgon blir det Lorden (aske baske mig!!) och sedan ska min prins bjuda mig på middag... På rökeriet i Vägga... fy sautan så gött ka! Wohoo! :P Sen tillbaka till louden då ja... Fy hundan så sköj vi ska ha att! :D

b.l.e.k.i.n.g.s.k.a.

På tal om det... undrar om musikhögskolestudenterna tillhör nån nation eller så... hmm... det står ju Lunds Universitet under Musikhögskolan i Malmös logo iaf... hmm... Nån som vet??

Guldkväll, trots allt.
Nu ska jag inte mecka mer. Nu är det andras tur. ;) Nu ska jag chilla och glida och umgås, hehehe. ;)

Och än en gång grattis til Sofia! ;)) Och du, I keep my fingers crossed... wohoo!

- över och ut -

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha, det är sebbe idberg, min fd klasskamrat! =) We're the rocksiblings! *skrattar* javisst saknades kransarna... men... hey... det tar vi nästa år!! =) Tack för igår o förrgår o love ya tons! Verkligen! Har saknat dig hur mycket som helst!!! Vi ses snart babe! Pööööözz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback