Uppdatering av mitt liv

Sitter med ena ögat på finalen i fotbollen och med andra på datorskärmen. Kan nog bli en spännande match. =)

 

Har jobbat fem dagar i rad nu, igår tio timmar i sträck. Imorgon jobbar jag också, men när jag slutar åker jag och mamma till Ystad. Ska bli skönt med lite miljöombyte och härligt att jag får komma dit, till stugan och farmor, även i år. Såg lite brunt ut där ett tag… Dock ska jag börja jobba på onsdag klockan 15.00, så till dess måste vi i alla fall vara tillbaka.

 

Fy, vad jag längtar efter Calle och saknar honom!

 

Slutar jobba nästa tisdag så det ska bli gött med ett ledigt östersjö. Dock ska jag vara med i lite olika projekt på stora scenen, men sånt är ju bara skoj, hihi! Måste ändå erkänna att jag känner mig lite rostig… Var trots allt ett tag sedan en stor scen. ;) Men det ska bli gött, det ska det.

 

Har en tendens att längta bort dagar… Ska sluta med det snart.

Snart.

 

Pussen, kramen. Över, ut.


------------------------------------------------------------------------------------------------

Lisa, jaa, då är jag i Göteborg så då måste vi ses! Weeiii! Annelie ska nog också upp då nångång... weeiii. Tackar för pengen! ;) Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Wehu, när var och hur ska du stå på stora scen? I won't miss it for the world!!!
Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback