Uppdatering av mitt liv

God morgon, alla där ute! Hoppas ni är varmare än jag... Hehe.

Har idag haft terminens första lektion i Folk- och världsmusik (afro musikhistoria). Blir nog väldans kul! :)
Har klassisk musikhistoria i eftermiddag, och däremellan ska jag tvätta, öva och sjunga med vokalensemblen. Niiice.

I kväll ska jag till Göteborg och prova på två klasser på Dansforum - musikal & show och stepp.... God, I miss it!! :(
Passa på att mysa en liten stund med Calle också... och Simon så klart, hehe. :P

Imorgon blir det till att packa klart allt, öva och spela in en cellostämma på Alex låt. Kul kul.

På fredag planerar jag att gå upp tidigt (!?!), för att öva och ha sånglektion. Vid lunch bär det av på den efterlängtade resan! Wiiiiiiii! Kan verkligen inte sluta tänka på det - det ska bli sååå himla kul!!! :D

Önskar er alla en hyvens dag.
Mot tvättstugan! Pöss.

Kommentarer
Postat av: Fjant

Ät inte för mycke i österrike,de kan gå illa.haha :)

2006-01-11 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback