Från betlandet till Beethoven - till änglarna...

Igår fick världen reda på att Birgit Nilsson dog på juldagen, 2005.
Hon fattas redan världen.

Jag hade förmånen att få träffa henne för några år sedan - en upplevelse (som bidrog till flera...) som kommer glädja och inspirera mig i evigheters evighet.

Idag ringde Jane Betts från BLT och ville ha med mig på ett hörn imorgondagens tidning. Hon ska skriva om La Nilsson. Hoppas hon skriver fint, bra och ärligt. Birgit förtjänar inget annat...

Birigt Nilsson fattas redan världen.


- KÄRLEK -

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läste det i tidningen i morse. Tänkte på dig... Sjukt.

En annan sjuk grej som jag upptäckte idag var att Malin i vår förra klass har blockerat mig på Lunar! Så himla kul! Haha, jag dööör!

När åker du t österrike? Puss!

2006-01-12 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback