Rise and shine, bitte!

Varför mest att göra när man har som minst tid?!
Hatar känna stress och press... Ska ju bara njuta av tiden här nu.
Stress och press kan vänta... till nästa år i alla fall!

*suck*

Näst ut ska jag duscha och tvätta håret. Sen spela i världsmusikensemble, ha gehör, satslära, öva (mer tid, tack!!), soundchecka inför kvällen, musikhistoria och så är det då själva konserten... (Afro har gjort egna låtar och jag ska vara med och spela cello på en av dem).

Calle kommer och lyssnar och stannar tills imorgon. Hoppas han känner för att lugna mina nerver... gahh.

Detta är uppenbarligen en dag jag inte är sådär sjukt sugen på...
Massa annat meck som måste göras också!
Så varför sitter jag här?!

*upp och iväg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback