Öhh... :)

Fortfarande förkyld och eländig så det blir nog till att uppsöka läkarstationen i Ljungskile imorgon... För det finns väl, hihi? ;)

Åhh, pallar verkligen inte gå upp klockan 6 imorgon också! Gahh. Kommer somna som en stock imorgon kväll alltså... Skönt att man inte har några lektioner på torsdag. Ska försöka vila upp mig lite och bli frisk. Varvat med övning. Men just nu är jag ganska osugen på övning. Trött efter två dagars sökningar.
Sökningarna har väl gått sådär, men hursomhelst så tar det på krafterna... puh... Men det har varit roligt och lärorikt och jag är glad att jag sökte. Även om det då kunde gått bättre... men men. ;)
Superskoj att träffa en massa vänner man inte sett på länge också. Det är visst en och annan musikintresserad vän man har, hehe... :P

Nu ligger jag och väntar på att Calle ska komma och lägga sig... Vi planerar att se "Valiant" men frågan är om jag inte kommer somna... igen. Hrm. :P

Känner mig helt lustig i kroppen efter lång förkylning, vilket i sin tur har medfört att jag inte kunnat träna... suck... Sjukt gött om man hade haft tillgång till ett gym lite regelbundet! Och mer dans... mmm... :)
Till hösten kanske? Hm...

Wii, nu kommer han!!! Puss och hej då!!! // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback