Konsert

Har nyss varit på (och medverkat lite på ett hörn...) en konsert med musik skriven av mina kära klasskamrater, som går inriktningen "afromusik". Var galet seg innan, men jäklar så bra de var, så nu är jag pigg och go igen, hehe! Eller nåt... Blir nog inget kalas för min del, men en kopp te och lite vardagsmys låter fint... ;)

Imorgon har jag - likt alla andra torsdagar - inga lektioner, utan ska viga dagen åt övning och hoppas det går bättre än idag... Sjuk ofeeling idag, alltså. Kan dock bero på min onda rygg... :( Snälla Petter har dock ikväll gjort ett tappert försök med att få den någorlunda bättre. Usch, det är verkligen inte kul att ha ont... Tackar nej till att ärva min fars rygg..! :/

Annars är det bra. Lugnt och skönt. Väntar på att Larsa ska ringa så jag kan få ha lektion dock! Och vänta på att Lotta ska maila om hur det blir i veckan...

I helgen vankas dans och fest... :)


"Denna sången heter 'Ursulas död'. Den är inte sann. Men man kunde ju hoppats att det var det...".
Lilla Sjöjungfrun?!


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback