Fika, drömmar, dans och övningsrum

Nicole Zetterlund ringde mig nyss. Hon är i Göteborg. Tyvärr kan jag inte komma in dit förrens imorgon kväll, men det verkar som om hon stannar hela helgen, så det blir nog en fika eller så... Kul kul! :)

Uuu... På tal om det... Jag har ju en och annan som jag skulle ha fikat och/eller gått ut med... hrm!! (Dålig människa). Jag ber om ursäkt - men antar att motparter också varit upptagna/glömska... ;)
Ska ta tag i det nu... :)


----------


Jag drömmer helt sjuka grejer om nätterna. Jag har gjort det till och från under större delen av mitt liv, men det här slår nog alla rekord... Ska det fortsätta för evigt?! Hehe... hrm!! :/
Vid närmare eftertanke är det nog inte jättesmart att publicera dessa drömmar här... heeeehe. Tihi! ;)


----------


Denna veckan har verkligen gått jättefort. Kanske beror på att jag suttit och övat på mitt rum en hel del. Oftast brukar jag föredra att öva i något av Sommargårdens övningsrum, men nej, inte nu... Kan bero på att det är många som övar där... och lite mer... ihärdigt en vanligt... hehe. Sökningar snart. ;) Då är det skönt att dra sig tillbaka lite. :) Dessutom kan man varva övningen med lite annnat, vilket skonar både rygg och fokus. :)


----------


Har både vanlig och gemensam sånglektion imorgon. Ska bli kul som alltid. :) Sedan åker jag in till stan... Tror att Calle jobbar, men Simon är i Karlshamn så jag kan passa på att öva lite då... gräjt. ;) Skönt att vakna i stan, speciellt eftersom det är dansklass klockan 14... yep. Hoppas den blir lika sjukt rolig som sist! Åhh, jag vill dansa mer!!! En gång i veckan är alldeles för lite... :( Hoppas bo i Göteborg nästa läsår då ja, så man kan ha VIP... :D Mmm...
Undertiden dansar jag loss med god musik på min Ipod, hehe. Sjukt kul det också! :P


----------


Önskar eder alla en god kväll och natt!
PUSSÅHEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback