Julkonserter och massa mys

Det är söndag, natt till måndag, och jag står inför tre veckors självstudier. Det ska onekligen bli helt underbart skönt! Hoppas bara att övningsdiciplinen håller i sig...

Idag var det avslutning och därmed två konserter i Konserthuset. Det var superskoj, verkligen. Har saknat scenen. ;) Och det var skoj som tusan att vara med i symfoniorkestern! Hoppas det blir fler gånger. Snart. ;)
Blev så glad när Gulle, Matti och Kerstin också dök upp! Överraskning, helt klart - och oj så fina blommor jag fick... hihi! :) Tack söta.
Och tack alla andra som kom också! Alltid kul att ha nån att spela eller sjunga för. ;) Mmm... Extra skoj med Hans och Annelie och familjen Schönberg, måste jag säga. Trevligt, trevligt. Mamma, pappa, farmor och Calle ingår liksom i standarden nu känns det som, haha. Niiice. ;) Tack till er också. :)

Efter första konserten var jag med Stina och Sara på Element och åt macka och drack kaffe. Så mysigt där! Måste tillbaka dit... :) Mums.
Efter sista konserten (som de mina var på)  åt vi middag på Grappa. Sällan fel det heller, alltså... mmm!!

Åh... blev så hastiga farväl och godjulkramar till alla man känner. Hoppas ni får goa lov så syns vi nästa år om inte förr! :) *kramar*

Ikväll har jag sytt och spelat in... weiiii. Calle har lärt mig lite om vårt lilla pa nu så i veckan tänkte jag dokumentera lite egna låtar. Kan va kul. Och bra att ha. Hihi.
Träffa Annelie en stund imorgon också ska jag hinna med... och en massa annat! Ahh!

Snart är det jul. Wohoo!
*glad idag* (också, hehe)

***PUSSAR OCH KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sötast! Hur är läget? Jag saknar dig så fruktansvärt mycket! hoppas allt är bra med dig! Och jag hoppas att vi ses på lovet! Hälsa kissen och Kalle! Pusspuss

Postat av: Sara

Hej gumman! Har du och Calle bestämt er för var ni ska fira nyårsafton? Kommer du hem något på jullovet kan vi väl ta en fika någon dag?! Saknar dig! puss och kram

2006-12-18 @ 10:31:50
URL: http://sarastromberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej Sofia och Sara!

Allt bra här - och jag saknar er båda.
Jag kommer hem den 23e tror jag det blir... men sen är jag kvar ett tag. Vet dock inte var vi firar nyår än. Många bud och viljor... ;)

Klart vi ska ses och klart det ska fikas!!!

Allt bra med er??

pusspuss

2006-12-18 @ 18:08:33
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback